dimarts, 27 de setembre del 2016

QUE SOC?.


QUE SOC?.


Es veritablement, impressionant,
mirant, ara mateix el cel
es, el que estic pensant,

son las set, del cap vespre,
quina de grossa, s'està preparant,!

de sobte, ja esta llampegant,
i a darrera, el tro, li esta replicant
llamps, trons, molta pluja, esta deixant,

llavors, m'han adono, que sola, estic, parlant,
alhora, que no deixo, de mirar al cel, ni un instant.

Qui soc,? Ja ho sé, però el Que soc?
Em segueixo preguntant.?

Un granet de sorra?
Una mota de pols?.
Una fulla, d'arbre, que sesta, assecant?

Tanco las finestres, al carrer,
segueix, diluviant,

quant, acurrucada, al llit,
abraçada al coixí, segueixo, pensat,

Que soc?, - Que soc, jo?.-
davant la negror, que m'ha esta envoltant.










Lolita Carrión 24 -setembre- 2016




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...