divendres, 10 de març del 2017

EN QUIN PLANETA VISC ?


EN QUIN PLANETA, VISC ?

Començo a estar preocupada,
visc dins, una bombolla tancada ?.
Privant-me, de veure, que sóc, afortunada ?.

tinc dubtes, seriosos, - motius, per pensar,
que en un altre, lloc, de la galàxia, em pugui trobar !,

davant meu el Butlletí, de la meva Ciutat,
Sant Feliu de Llobregat,
motiu, que m'ha desconcertat: EL REPORTATGE,
on l'Alcalde exposa amb una gran precisió
clarament, de les nostres places, la situació

Amb dues frases amb quedo,
Les places, espais estimats - fins aquí.... doncs be,
Les places són les sales d'estar de tothom !.

Perdoni, Queeee; aquí la seva percepció no puc compartir,
cert es que no puc opinar, de les places que no vaig a visitar,
però de dues si que ho puc, fer, sens dubtar

La Plaça de la Vila, que ha partir d'una hora punta
es impossible, sestar-te en un banc, ni tant sols, per ella creuar
el motiu es clar, “ i tant - els nens tenen que a pilota jugar “
( que puc comentar, ! si a casa seva ho fan a la sala d'estar ? )

La Plaça 8 de Març, ( aquí s'ha de fer un punt i apart)
com es natural, a la sala d'estar de qualsevol llar “
es jugue a pilota, es consumeix, alcohol, es crida,
les botelles, que son de vidre, s'estampen per terra, fent una catifa,

els pobres nois i noies ( no tenen on anar )
millor que a la sala d'estar, on poden estar ?
Matinada, les dues, las tres, anem cap a les 4,...la Festa pot continuar !!!!

Sempre un veí o altre tenim una mala costum ,
trucar a la Policia, - fer instancies - denunciar -
Avui, divendres, aquesta nit, la Festa, tornarà
es, lo que venen, fent sempre, - son a la sale d'estar -

Tampoc em vull passar, qui soc jo per al Sr. Alcalde
la visió que te de les places, qüestionar ?

Quant ell mateix, en el escrit reconeix
que una “ petita minoria “
a la nostre Ciutat, Sels ha de insistir, que no poden, continuar aixi,

també jo se un refrany, “ dime con quien andas, - y te diré quien eres -
naturalment, refrany que m'ha aplico, a mi mateixa
ja que visc a un altre galàxia, no se amb qui vaig – ni se qui soc !.

Lolita Carrión 10 març 2017









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...