dilluns, 20 de març del 2017

TOC, TOC, - QUI HI HA -




TOC, TOC, - QUI HI HA -

Hola, soc la Primavera, que ja vull entrar,
a l'hora, et vull explicar,
dites, que a la primavera, em solen aplicar,

Veurem....Ja pots començar,

La primavera, la sang, altera,

Oreneta, arribada primavera començada,

Els ocells, tornen a cantar ?. La primavera acaba d'arribar,

L'aigua, de la primavera, si no es torrencial, omple la panera,

Una cuca, no fa estiu, ni una flor fa primavera,

Tramuntana, de primavera, - pluja al darrera -

Dues primaveres en un any ? Es pur engany,

No hi han primaveres, sense flors, ni estiu, sense calors,

Al llit, tot l'any, es primavera,

Mal hivern, primavera d'infern,

Fuig hivern, ves a dormir, la primavera, ja es aquí !!!


Crec primavera, que per lo referent a mi,
ja en tinc prou, de dites, - ho deixem aquí -,

La meva també vull dir:

em un bategar del meu cor, - pensava,-
la primavera ja, deu se a prop, hi no m'he, equivocava,
tants anys, enrere, han quedat,
tants anys,o a sobre he posat,
que avui tot, per mi es molt... embolicat,

lo de, Primavera, Estiu, Tardor, Hivern,
avui ja no es compren !!!.


Lolita Carrión 20 març 2017





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...