dimarts, 10 d’octubre del 2017

SANTI TORNEM'HI !.


SANTI TORNEM'HI !!.


Festa de Tardor, que no “ FESTA MAJOR “


Festa per la mainada, que guay, ! quina passada !
Tots esperant, la gran Petar-dada ,

El Sr .Alcalde, Jordi San Jose
ho deixa clar, una festa per tothom, com ha de ser !

Ai Sr. Sant Jose no seria millor....com tindria que ser ?
Diu també en la seva salutació, Sant Feliu ,
una ciutat que “ respira “ ?.
això es cert, d'un nuvol de fum i pólvora,
Sant Feliu queda cobert,

però no, per aqui, no vull pas continuar
podria algú pensar, que aprofito, la festa per criticar,

el que voldria explicar, es el que trobo a faltar,
els cinquanta, anys que per el camí, hi tingut que deixar,
el Sant de la mare, Pilar, que amb família, gaudíem celebrar,

per el més d'octubre, la Festa Major “ petita “, “petita “, va començar,
però, diuen que a la, vida s'ha d'avançar,
Si aquesta es la Festa que volen, doncs vinga,! Tots al carrer,
la gresca, pot començar !!!

jo ho tic clar,” Si no vols pols a l'era, no cal anar”
es, el que em toca, des de casa, petards, escoltar
com visc, amb zona privilegiada, fins puc veure l'encesa, del campanar !.

Fins aquí, res mes tinc per comentar !.
Però aixi, no puc pas el meu escrit, acabar,

doncs dir, que per mi, el 12 d'octubre,
la festa Major Petita, al llarg de la meva vida
ha estat, esta , i aixi seguira ,

malgrat, que amb altres noms, aquesta Festa s'ha volgut batejar !!!!.



Lolita Carrión 10 d'octubre 2017



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...